GDZIE MAM SIĘ UDAĆ? |
Urząd Gminy Ujsoły, ul. Gminna 1, Referat Organizacyjny, Ochrony Środowiska i Inwestycji, Stanowisko do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych - P. Anna Kozubek, pokój nr 5 |
|||||
|
1. Wniosek – wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz „zgłoszenie pobytu stałego” dla każdej osoby meldującej się (dotyczy również osób niepełnoletnich) Zgloszenie_pobytu_stalego_druk_do_pobrania.pd /drukować dwustronnie/ W wypadku zameldowania osoby niepełnoletniej lub ubezwłasnowolnionej – formularz zgłoszeniowy wypełniony i podpisany przez przedstawiciela ustawowego lub osobę sprawującą nad nią faktyczną opiekę . - dowód osobisty właściciela, najemcy oraz tytuł prawny do lokalu np. umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu. -akt urodzenia |
|||||
|
|
|||||
CZAS OCZEKIWANIA |
w przypadku posiadania pełnej dokumentacji jako czynność materialno-techniczna – od razu po zgłoszeniu, w przypadku wątpliwości – postępowanie administracyjne |
|||||
UWAGI |
Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
|
|||||
TRYB ODWOŁAWCZY |
W przypadku wystąpienia przeszkód w dokonaniu zameldowania, można złożyć wniosek o wszczęcie postępowania o zameldowanie. Postępowanie kończy się wydaniem decyzji, od której stronie przysługuje odwołanie do Wojewody Śląskiego w terminie 14 dni składane za pośrednictwem Wójta Gminy Ujsoły. |
|||||
PODSTAWA PRAWNA
|
|