Komunikaty
O B W I E S Z C Z E N I E o przystąpieniu do sporządzenia MPZP w rejonie amfiteatru w Ujsołach
Dnia 12 stycznia 2024 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójta Gminy Ujsoły o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie amfiteatru w ujsołach
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Ujsoły uchwały nr LIX/426/2023 w dniu 28 grudnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Amfiteatru w Ujsołach. Obszar sporządzenia zmiany planu miejscowego został oznaczony na załączniku graficznym do ww. uchwały. Celem sporządzenia planu miejscowego jest dopuszczenie budowy zadaszenia nad widownią estrady oraz ustalenie gabarytów i formy tego zadaszenia.
Na podstawie art. 39 i art. 46 pkt. 1 w związku z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do zmian planu miejscowego lub w związku ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać do Wójta Gminy Ujsoły - w siedzibie Urzędu Gminy Ujsoły, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły - w postaci papierowej, lub elektronicznej na adres ugujsoly@ujsoly.com.pl.
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy (nr działki i nazwa obrębu), wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Wnioski należy składać w terminie do dnia 2 lutego 2024 r.
Wójt Gminy Ujsoły
Tadeusz Piętka
Klauzula informacyjna RODO
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, informujemy na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., nr 119, s.1), zwane dalej „RODO”:
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Ujsoły z siedzibą w Urzędzie Gminy Ujsoły: ul. Gminna 1 , 34-371 Ujsoły , tel. 33 8647 350, tel. 33 8647 351,
- Inspektorem Ochrony Danych jest Julia Grygny. Z Inspektorem można skontaktować się w następujący sposób:
- a) pod adresem poczty elektronicznej: iod@ujsoly.com.pl,
- b) pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie w związku z realizacją zadania własnego Gminy Ujsoły w zakresie planowania przestrzennego określonego przepisami prawa (ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
- Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie niezbędnym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który zostanie wyznaczony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Na zasadach określonych przepisami RODO osoby, których dane osobowe są przetwarzane, mają prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania swoich danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- przenoszenia swoich danych osobowych,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie danych osobowych,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
W związku z przetwarzaniem przez Wójta danych osobowych uzyskanych w toku prowadzenia postępowania planistycznego prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g RODO, przysługuje jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie wpływa na przebieg i wynik postępowania planistycznego.