Szlaki Biegowe Beskid Run

PROPOZYJE TRAS BIEGOWYCH "BESKID RUN" NA TERENIE GMINY UJSOŁY

Trasy krótkie

1. Złatna Huta – Parking – Biegniemy czarnym szlakiem na Rysiankę, później w stronę Lipowskiej szlakiem niebieskim, zbiegamy niebieskim szlakiem i dalej odbijamy na szlak żółty do czarnego i do Złatnej Huty.

2. Glinka Granica – Zaczynamy od parkingu na granicy w Glince, niebieskim szlakiem biegniemy wzdłuż granicy Polsko-Słowacjkiej. Następnie skręcamy w lewo żółtym szlakiem na Krawców Wierch, dalej żółtym w stronę Glinki, następnie skręt ostro („na Plekajce”) w lewo na drogę leśną w stronę Granicy Glinka (szlak skiturowy).

3. Soblówka Kościół wariant I – Spod kościoła w Soblówce, biegniemy czarnym szlakiem najpierw drogą asfaltową, a później szutrową pośród domów. Kierujemy się dalej czarnym szlakiem na Rycerzową. Po dodarciu do schroniska dalej na przełęcz Pod Rycerzową, w prawo zielonym szlakiem w stronę przełęcz Kotarz, następnie odbijamy na skrzyżowaniu na żółty szlak w stronę Soblówki i do Parkingu przy kościele.

4. Soblówka Kościół wariant II – zielonym szlakiem na przełęcz Przysłop – żółtym szlakiem na Rycerzową i następnie zbieg żółtym szlakiem w stronę Parkingu Soblówka Kościół.

Trasy Średnie

1. Złatna Dziurowa – niebieskim szlakiem na halę Lipowską, następnie żółtym na halę Redykalną i dalej na Zapolankę, na Zapolance przy domach ostro w lewo, między domami drogą asfaltową (płyty ażurowe po części), do parkingu w Złatnej Dziurowa.

2. Złatna Kaplica – Niebieskim na Krawców Wierch, granicą na bory orawskie (niebieskim), później żółtym łącznikiem do czarnego szlaku do Złatnej Huty, dalej asfaltem 4,5 km do parkingu przy Kaplicy w Złantej. Trasa: Złatna – Złatna Huta | mapa-turystyczna.pl

3. Ujsoły nadleśnictwo – Doliną Danielki drogą asfaltową ok 8 km, do niebieskiego szlaku na Mładą Horę, później czerwonym szlakiem na Małą Rycerzową, zielonym szlakiem przez Przełęcz Kotarz na Muńcuł i zbieg do Parkigu przy Nadleśnicwie Ujsoły.

Trasa długa

1. Ujsoły Nadleśnictowo – Muńcuł – Przeł. Kotarz - Rycerzowa – Przysłop- Przełęcz pod Oszustem - Glinka Granica – Trzy Kopce – Rysianka – Redykalna – Zagroń – Ujsoły Stara Poczta ok 51 km