|
|
|
1 .Formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” Zgloszenie_wymeldowania_z_miejsca_pobytu_stalego.pdf lub „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące” Zgloszenie_wymeldowania_z_miejsca_pobytu_czasowego_trwajacego_ponad_3_miesiace.pdf /
2. W wypadku wymeldowania osoby niepełnoletniej lub ubezwłasnowolnionej – formularz zgłoszeniowy wypełniony i podpisany przez przedstawiciela ustawowego lub osobę sprawującą nad nią faktyczną opiekę 3. Do wglądu: dowód osobisty a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
|
OPŁATY |
brak |
CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE SPRAWY
|
Niezwłocznie |
UWAGI |
Wymeldowania można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości; Do pobrania: penomocnictwo_wym._z_pobytu_staego.doc penomocnictwo_wym._z_pobytu_czasowego.doc
|
PODSTAWA PRAWNA
|
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1475)
|